Racism isn't born, folks, it's taught.

läste just en artikel och kan säger er här och nu, min respekt för poliser är helt borta! Jag struntar fullständigt i ifall jag drar alla i en kam men äntligen så ser allt så klar ut. Dom misshandlar oskyldiga men skyddar dom skyldiga. Vad är det för äcklig land vi lever i? Inte ens USA gör nåt sånt äckligt, då dom är de mest äckligaste landet. 
Och rasisterna som springer lösa vad är de här för j*kla land som låter nazister springa runt helt fria med baseboll spelare och glasflaskor fy !!!! tänker ni inte att de finns småbarn som går runt gatorna, tänk om dom blir av med benen eller skadar ryggen så sitter ni poliser med era feta arslen och tar det lungt aaaaargh jag blir så förbannad!!! 
 
äcklig värld 
 
dock så är min åsikt kring husby kravallerna inte ändrade.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0