SOMMARLOV

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN SÅ ÄR SOMMARLOVET HÄR! KAN ÄNTLIGEN ANDAS UT!!!!!!
 
Hade mitt skolavslutning idag, Alhamdulilah det gick bra fick mina betyg och sedan vart det hejdå! 
Jag och kära H åkte in till stan och åt lunch sedan skildes vi åt, gick hem och vilade. Hela jag idag kunde knappt röra sig, mina ben döööödar mig och jag har ingen aning om man ska ha så här mycket smärta på grund av ett gympass (?) Aja, imorgon blir det mage och armar DOCK så har jag fuskat, jag har en sån himla stor sötsug och den är tyvärr väldigt svårt att bli av med men Kheir In shaa Allah de kommer gå bra.
 
Snart så kommer min älskade tillbaka, efter alla dessa månader RAMADAN!!
Åh vad jag har saknat den välsignade månaden, även om det kommer vara svårt just den här månaden så kommer ju ajr vara extra mycket vilket gör mig så glad hihi.
 
må Allah göra det enkelt för mig. 
Ska nog kolla på en föreläsning, be Isha och sedan blir det läggdags :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0