2 år senare..

SubhanAllah.. när jag läser igenom mina gamla inlägg får jag tårar i ögonen. Så dålig jag mådde subhanAllah trots att jag var kring mina vänner och familj. Det var sannerligen en dålig period i mitt liv och något jag ber till Allah att de aldrig kommer tillbaka. Jag är 20 år gammal, jag har tagit studenten ALHAMDULILLAH. GymnasiUM är något jag definivt inte har någon bra minne av och jag kommer aldrig kunna titta tillbaka till mina gymnasiestunder med ett leende på läpparna vilket är synd men men. Jag är i London just nu och tyvärr lika ledsen. jag är i en period i mitt liv då jag har hela världen framför mig och jag kan välja vad Jag vill göra. Problemet är att jag inte vet vem jag riktigt är än. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag gillar, Jag vet inte vad jag INTE gillar etc. Jag har absolut ingen aning.. och det är så jobbigt. men detta är verkligenheteN. jag måste ut ur min comfort Zone och prova på nya grejer jag måste leva mitt liv såsom en MUSLIM ska leva!!! Jag vill bara vara content with myself, älska mig själv ACCEPTERA MIG SJÄLV etc. glad att vara tillbaka 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0