Hot summer day

salam
 
Ligger i min mammas säng just nu och kollar på Omar Suleiman's föreläsning som är sjukt grym MashaAllah. Idag händer de inte så mycket, ska iväg till en körlektion som börjar 17:55 och efteråt ska jag till en vän och vi ska bestämma outfits till en bröllop som inträffar på fredag vilket ska bli kul.
 
Har haft några tuffa dagar då jag har själv ''bråkat'' med min själ, när man försöker göra endast goda saker men sedan faller man in i en synd. Känslan suger, men Alhamdulilah varje dag är det ett kamp med själen. Det är bara se till att man inte fläckar sitt hjärta så att tillslut så blir hjärtat helt svart och svag subhanAllah.
 
Nog om det, ska fortsätta kolla på föreläsningen så hörs vi senare peaaaaace xx


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0