I've always kind of lived in my own world.

 
Under dom senaste åren har jag då vaknat upp och börja tänka vart jag är påväg mot? Alhamdulilah för allt jag har, men innerst inne så känns mitt hjärta svart, ingen förstår mig förutom Allah swt. Jag gråter om nätterna pga jag fattar inte vad jag håller på med, varför slösar jag tid?! Jag har inga systrar som pushar mig, jag har ingen som verkligen kan lyssna på mig. Människor tror att man kan vara glad 24/7 nej tyvärr livet är inte så, har vart med om allt från ensamhet vilket var de värsta perioden i mitt liv, de enda jag vill är att jag vill ha nåt positivt i mitt liv, nånting som kommer att leda mig till jannah. Misslyckar i allt o känslan orkar jag verkligen inte med 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0