Take care of your body. It's the only place you have to live.

salam.
 
Idag så invigade jag gym kortet, jag gjorde dock inte så mycket utan var mest på treadmillen (?) och den man springer på, och jag kan säga att jag svettades som en gris. Jag blev alldeles för varm för fort vilket var ett bevis på att jag har verkligen dålig kondis,men mitt
gym schema ser ut så här:
MÅNDAG: lower body
TISDAG: Abs, lower back, back of the arms etc.
ONSDAG: Vila
TORSDAG: Vila
FREDAG: lower body
LÖRDAG: Core,triceps.
SÖNDAG: Vila
 
Det är viktigt att man vilar ordenligt, Ska försöka följa tallriksmodellen in shaa Allah och jag ska klara av målet !!!! 
Ska kolla på Jumping the broom nu utan snacks vilket känns helt tomt men man måste ge upp saker för att nå sitt mål :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0