life goes on

salam
 
Försöker fixa min design som ännu en gång vägrar funka, har gett upp. Ska be någon annan fixa min design men idag så köpte jag äntligen gymkortet och ska försöka börja på lördag in Shaa Allah. 
Ska till gyantagningen imorgon för jag måste verkligen byta från den äckliga skolan. Har aldrig sett en sån äcklig skola i hela mitt liv, ärligt talat så struntar jag i vad du gör under skoldagen ifall jag inte känner dig såklart, om du vill endast komma till skolan för att hänga med vänner och inte plugga för just DIN FRAMTID! Fine, det är ditt liv men problemet är att ALLA i skolan tänker så. I varje skola finns det alltid en umgänge som helt enkelt bara chillar men när hela skolan består av så..man orkar inte! Man måste ut plus att lärarna själva är helt förvirrade. Det är lika gärna att jag slutar genast!
 
Om jag vill bli nånting så måste jag vara runt människor som också satsar och vill gå i en bra universitet. Ska kämpa för min framtid och kommer inte sluta tills jag dör In shaa Allah! 
Ska bli så skönt med att få ett nytt umgänge, ingen känner dig!! Gud va skönt, 
 
Ja det var inte så mycket som har hänt på sistone.. ska nog städa köket värsta bomben som väntar så DECUSES!mu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0