Bismillah

Ligger just nu i sängen och kollar på en föreläsning, idag har jag en sån dag då jag går runt helt irriterad, kommer ihåg massa saker som har hänt och bara tänker. Så har låst in mig i rummet och får nog ligga här till irriterationen försvinner, jag hatar den här känslan speciellt under Ramadan då det är en månad fylld med glädje och förlåtelse. 
Quranläsningen går sådär helt ärligt, jag behöver verkligen en bok för nybörjare! Förstår inte varför jag aldrig kommer ihåg att köpa det, in shaa Allah ska kanske åka till London den 13 Augusti så får nog kolla in en islamisk affär därborta. Hoppas dom har det, efter jag har brytit fastan kanske jag ska gå runt, ta en promenad. Om jag har ork givetvis, 
ja...Har inte så mycket att säga. Mina dagar är tyvärr såhär tomma
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0