This ain't for me.

Under hela mitt liv så har denna period varit en av dom värsta. Att leva i en bubbla, att försöka skratta och vara glad men sedan komma tillbaka till verkligheten. Att aldrig vara nöjd är någonting som verkligen stör mig, vad än Allah swt har välsignat mig med så är jag ännu inte glad? Hur kommer det sig? Jo för att denna värld vill jag inte finnas i! Jag vill helt enkelt inte vara här, visst man vet aldrig vart man ska efter sin död men är de normalt att Hata dunya så mycket men ändå vara fängslad till den? Att inte sträva efter Jannah? Jag är både fysiskt och psykiskt trött på att vara olycklig jämt. Känslan är helt obeskrivlig och ingen absolut ingen förstår utan Allah Swt! Ibland önskar jag att jag hade en storasyster som jag kunde tala om allt som händer kring mitt liv, det är så svårt att vara ensam. 


Kommentarer
mariam

Walahi det gör ont i hjärtat att veta att du känner såhär. Ifall du vill prata någon dag om vad som helt så ka du skriva till mig. Ingen ska behöva känna det du känner. Må Allah swt underlätta för dig och må Allah swt underlätta dunya för dig och inte låta det bli vårt biggest concern

Svar: Barakallahu Fiki syster! De värmer verkligen. In shaa Allah skönt att veta att man har syster som verkligen bryr sig! ❤❤❤
muslimahbloggar.blogg.se

2013-09-21 @ 20:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0