Another day, same routine

Salam
 
idag var de faktiskt första dagen jag vaknade ganska tidigt, runt tio ungefär och de kändes skönt. Känns som att hela dagen har inte blivit slösat på massa trams. Åkte till swedbank för att spärra ett utbetalt kort grej, jag måste bli van med att hantera pengar och papper. Jag är ju 18 haha, kommer få massvis med ansvarighet. Sedan gick jag hemåt, min lillebrosa flög idag till vårt hemland och de kommer va så lugnt här hemma. Att ha 15årig lillebrosa är ett helvete subhanAllah!! 
 
Så, Ramadan är beräknat att vara på onsdag! Känns lite bra eftersom nu kan jag förbredda mig mer för det. Dock så längtar jag till Ramadan som bara den, vem gör inte det?! 
 
Har inte så mycket att skriva om, så Assalamu Alaykum. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0