Tredje Världskriget?

Salam.
 
Även om jag kanske har få läsare, så är har jag nog inte uttryckt mig så väl i den här bloggen. Har skrivit massa trams och tråkiga inlägg men det ska bli ett stopp på det. Funderar på att radera alla mina inlägg och börja om på nytt men det får bli någon annan gång.
 
Vad är det som händer just nu med världen? Har vi alla människor så himla låga IQ- värde eller vadå? Palestina och Syrien som blir bomabde VARJE DAG blundar alla människor för men så fort ett litet katastrof har infallt i USA så bölar alla och tilloch med mina älskade bröder & systrar support det som hände i Boston. Uff säger jag bara, det värsta är nog att Arab-länderna, muslimska länder har blivit hundar till USA. Qatar ser klart och tydligt vad som händer i Palestina och Syrien men vägrar öppna sinnet. SubhanAllah, Islam som är så vackert så missbrukar så kallade muslimer ordet. Ärligt talat så är de här början av Tredje Världskriget.
 
Hatet som börjar skapa mellan människor är helt förtvivlande, men nu vill jag helst gå vidare till HUSBY KRAVALLERNA.
 
Som har skapat massvis med headlines överallt, de här är endast baserat på MINA åsikter och vad jag tycker om denna situation.
 
Dessa ungdomar fick äntligen vad dom ville, uppmärksamhet. Dom fick poliserna att bli rädda från dom, dom fick partier snacka om dom samt att alla vi i andra orter vara försiktiga. Men frågan är vad får dom ut från det? Mer hat, förstörda bostäder, högre skatt? Tack så himla mycket! För tack vare er, så går nu varenda svensk och tänker: Vi har gett dessa invandrare allt dom vill ha men dom bara slänger det rakt i våran ansikte! Det är lika gärna att jag röstar på SD och ser till att de inte kommer fler då. Självklart inte VARENDA svensk men dom flesta tyvärr.
 
Jag är så himla trött på att se otacksamma ungdomar nuförtiden, vi har det faktiskt jättebra här i Sverige även om jag inte håller med vissa av sakerna så har vi faktiskt det. Vi får pengar för att vi pluggar, gratis vård osv. I andra länder så skulle dom göra vadsomhelst för att vara i våra skor just nu, men nej vet du vad ni gör? Ni väljer att brinna upp bilarsom eran kompis farsa har krigat för, förstöra hus som NI behöver som tvättstuga, polishus. Vad är det med ungdomarna? Beter sig som djur, eller egentligen inte ens djur beter sig så här vilda.
 
Nu när nazisterna är påväg mot våra hem, vems fel är det? Tre kvinnor fick deras hijab avdragen pga av kaoset, 15åringar blir hotade att dom ska bli nedslagna fast dom har absolut ingenting med det och göra.
 
Ska nu inte skylla allt på ungdomarna, det jag har hatat med sveriges poliser är att dom är för snälla. Inte alla, men dom flesta! Dom är lugna, kollar runt försiktigt osv men jag vill att de ska få ett slut på det. Dom måste bli hårdare och mer strikt och när jag skriver det så menar jag inte att man ska förnedra ungdomarna utan få dom att förstå att ifall dom är uppkäftiga kan dom hamna i finkan så är det. Man har ingen respekt för polisen längre och nu när nazisterna är påväg, vem ska man vända sig till?
 
aaaaargh jag blir så himla irriterad eftersom allt detta kunde ha blivit ignorerat!! Om ni vill ha eran röst hörd, va en normal människa och protestera, gör plankor skrik gör vad som helst! Förstör bara inte eran ort eftersom nu är det era älskade föräldrar som nu tyvärr måste stå till svars.

De här med 69-åringen så tycker jag att det var helt fel av polisen att skjuta honom, då han var så pass gammal. Men jag vet att det är djupare än så, ungdomarna ville bara ha lite tv -time om man säger så.
 
Nu har SD äntligen vunnit många röster och jag hoppas verkligen att dessa ungdomar ångrar det dom har gjort eftersom dom har verkligen förstört för ALLA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0